פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

מיטב דש טרייד מול לאומי טרייד

במהלך משבר הקורונה גדול בצורה ניכרת השקעות השונות בבורסה ואליהן הצטרפו גם כן לא מעט צעירים אשר מצאו בהשקעות אלו מקום בטוח להתפתחות כלכלית. השקעות אלו נעשות כיום דרך כמה חברות עיקריות במשק הישראלי, כאשר הראשונה שבהם היא לא אחרת מאשר "מיטב דש" המובילה באחוזי הצטרפות לשנת 2020. אחריה נמצאת שחקנית ותיקה לא פחות והיא "לאומי טרייד" מבית בנק לאומי, שגם כן מציעה מגוון מניות ומניות סל שונות להשקעה.
כך או כך תוכלו לבחור מבין שתי החברות מגוון רחב של מסלולים שונים, החל במניות הנסחרות בשוק האירופאי ועד למניות הנסחרות בשוק האמריקאי. 2 החברות נחשבות לשחקניות מרכזיות בכל הקשור להשקעה בבורסה כיום ולכן נשאלת השאלה, אצל עדיף לנו להשאיר את הכסף?

האם השקעה דרך מיטב דש טרייד נחשבת להשקעה דרך הבנק?

לא. בניגוד להשקעות ה"רגילות" שנעשות דרך הבנקים, מיטב דש טרייד עוזרת לכם לבצע השקעות בשווקים שונים בצורה אישית ובאמצעות משווקי השקעות שונים.

ולאומי טרייד?

לאומי טרייד הינה נמנית תחת הכלים הפיננסים שאותם מעניק בנק לאומי, אך היא מאפשרת חופש פעולה אישי ומידע זמין ברוב שעות היממה, בדומה למיטב דש טרייד.

היכן אוכל להשקיע במיטב דש טרייד?

מיטב דש טרייד מציעים מגוון שווקים, החל מהוול סטריט בניורק ועד לשווקים אירופאים. יחד עם זאת תוכלו גם כן לקבל תמיכה טכנית לכל אורכו של יום המסחר.

והיכן אוכל להשקיע בלאומי טרייד?

בהשקעות של לאומי טרייד תוכלו גם כן להנות משווקים שונים ומגוונים, כמו הבורסה הקנדית, בורסת תל אביב, שוויץ, הולנד ועוד בורסות מרכזיות בעולם.

מה ההבדלים בין השניים?

ההבדלים לא עצומים אבל עדיין קיימים בין 2 החברות, כאשר כל אחת מהן מציעה מגוון רחב של כלים להשקעה. במיטב דש תהנו ממערכות מסחר מתקדמות, עמלות אטרקטיביות ומודל ניתוחי ללא עלות.
חלק מהכלים שמציעים במיטב דש זמינים גם בלאומי טרייד, וחלק הגדול של ההטבות נמנה עם הטבות שונות כמו סחר בניירות ערך זרים, הפקדות ופטור מעמלות.

מה היו הביצועים של מיטב דש במה השקיעו?

מיטב דש הצליחו לספק בשנה האחרונה ביצועים נאים מאוד, עם עליות מעולות כאשר רוב השקעות מיטב דש מתרכזות השקעות טכנולוגיות ואנרגיה מתחדשת. יחד עם זאת גם

ושל לאומי טרייד?

לאומי טרייד גם כן משקיעה בלא מעט שווקים זרים, עם זאת היא נצמדת אל מניות כמו פייסבוק ואל 6 שווקים שונים של מניות ומספקת שירותי מסחר גלובליים.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!