פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

איך עושים תיאום מס באינטרנט?

לא מעט ישראלים כיום מבצעים תיאום מס, כאשר מרביתם עובדים בעבודה נוספת, החליפו מספר עבודות בשנה אחת או אפילו בני הגיל השלישי אשר מקבלים קצבה פנסיונית ועובדים בעבודה נוספת. כל אלו בעבר היו צריכים להגיע אל רואה חשבון, לפרט את כל ההכנסות החודשיות ולפרוס אותה לאורך שנה שלמה.
בלא מעט מהמקרים שילמו האנשים שזקוקים לתיאום מס, את התשלום המירבי שנע בין  47 עד 50 אחוזי מס, אך כיום תיאום המס הפך להיות דבר כל כך פשוט שתוכלו לעשות זאת תוך כמה רגעים ובקלי קלות דרך אתר האינטרנט של רשות המיסים. אז איך עושים את זה? אילו טפסים תצטרכו לפני שאתם פותחים את האתר?  כמה דרכים יש לעשות את זה? האם מדובר בתהליך פשוט יותר מאשר הלוואה בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת?

תיאום מס באינטרנט – דרך ראשונה

על מנת שתוכלו להיכנס אל מערכת של רשות המיסים תצטרכו לעבור הליך הזדהות קצר שיוכל לאמת שאלו אכן אתם, בשביל זה הכינו את הדרכון שלכם, תעודת הזהות שלכם ואת הרישיון. לעיתים תזדקקו לחלק מהם על מנת להזדהות או בכדי לאתחל את הקוד הכניסה שלכם. הדרך הראשונה דווקא מתאימה בעיקרה לכאלו המבצעים תיאום מס ראשון לאותה השנה, לכאלו הזכאים לנקודות זכות בקטגוריות: משפחה, ילדים, משפחה חד הורית, בן זוג ללא הכנסה וכו. יחד עם הכנסה שנתית ממשכורת או שכר עבודה עד 316 אלף שקלים. הליך זה ימציא עבורכם אישור על פי בקשה למשלמי קצבאות ולמעסיקים השונים.

תיאום מס באינטרנט – דרך שנייה

המערכת הזו הינה נחשבת לדי חדישה והיא מתאימה לכל מבקשי הקלות המס השונות, באמצעותה תוכלו לשלוח כל בקשה כזו או אחרת עבור משרדי המס ותוכלו לקבל מענה בין 5 עד שישה ימים מיום הפנייה שלכם. אך בכדי שתוכלו להשתמש באפשרות זו תצטרכו להמציא טופס 116 חתום ולצרף אותו לבקשה שלכם יחד עם יתר המסמכים הרלוונטיים לבקשה שביצעתם. בניגוד לאפשרות הראשונה במערכת הזו לא תצטרכו לבצע הליך ארוך של הזדהות, כל מה שעליכם יהיה לבחור את הקטגוריה שאליה אתם שייכים-עצמאים או שכירים ולבסוף את משרד המס שאותו אתם מבקשים. יש לזכור כי מרבית האישורים שיונפקו יהיו תקפים עד לפברואר של אותה שנה, שלאחר מכן תוכלו לבצע תיאום חדש.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!