פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

איכות הטפטים בשוק כיום

כיום, מרבית חברות העיצוב המשתמשות בעיצוב טפטים מכוונות לטפטים שנראים טוב ועולים מעט מבלי להתחשב מדי באיכות של המוצר. כך יוצא שהן מעדיפות להזמין טפטים עם עיצובים מעט ישנים מסין במיוחד כשמדובר על הדבקת טפטים לחדרי ילדים. השוק בסין קצת מפגר באופנה אחרי אירופה אבל מציע מחיר נמוך מאוד לגליל. הרעיון בבסיסיו הוא גאוני – להציע מוצר עם עיצוב פשוט ונצחי, לייעל את התהליך והמראה של המוצר ולחסוך כסף במזומן וכן עלויות אחרות. הבעיה שחלק גדול מהמוצרים הללו אינם איכותיים וכאשר מדובר בטפטים זו עלולה להיות בעיה גדולה בשני מקומות עיקריים: בשלב ההדבקה – טפטים לא איכותיים נוטים להיקרע או ליצור בעיות של נראות במגע עם דבק הטפטים והשלב השני הוא לאחר תקופה קצרה של שימוש עם בלאי גבוה או עם פגמים שנוטים להופיע בשלב מאוחר יותר.

כך שחסכון כסף הוא דבר חשוב וכמוהו בחירת הטפטים לפי הנראות הרצויה היא משמעותית, אך חשוב לא פחות לקחת בחשבון את העיצוב, השימושים, המשקל והמרקם של הטפטים. ראיתי יותר מדי טפטים שנראו טוב אבל איכות התמונה החלה להיעלם עם הזמן והשימוש. איני בהכרח ממליצה ללכת על הטפטים היקרים או הטובים ביותר אך כדאי להיות מחויבים לאיכות מינימלית. כדאי לדעת שהטפטים הטובים ביותר נופלים באחת מהקטגוריות הבאות: גימור אולטרה, מבריק במיוחד עם אפקטים עדינים ונאים. ישנו גם טפט מבריק תחתון, מעט גוונים וללא גוונים או טפט עם אפקט צפוף, כבד ומשטוח.

חשוב להיזהר מטפטים עם רזולוציית מדיה נמוכה או כאלו שעשויים מחומרים דקים מדי או עדינים מדי. חשוב מאוד כמובן לקחת בחשבון את מכלול צרכיו של הלקוח כולל התקציב שלו לפרויקט. אך לא נתקלתי בטפטים לא איכותיים שלא עלו בסופו של דבר הרבה יותר מטפטים איכותים. לא חייבים להשתגע עם טפט איכותי ואפשר לחסוך לא מעט אם הולכים על תמונה משותפת אחת לכל הקירות, באותו גוון צבע, צורה, גודל. רק שיהיה מעודן: צבעי ניגודיות גבוהה, פרטי עיצוב ספציפיים, מרקמים ובהירות נכונים וכדומה. ניתן להשיג שלמות לפי דרישות הלקוח במחיר סביר ומבלי להתפשר על האיכות.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!