פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

הלוואה מיידית ללא בדיקת bdi

מסגרות אשראי עבור לא מעט לקוחות הבנקים, עלולות להרגיש הרבה יותר מכווצות ומגבילות במיוחד בתקופות בהן הריביות עולות והשכר של לא מעט עובדים עלול להישחק תחת עליית המחירים המתלווה. מקרים שכאלו דורשים לא פעם מעט יותר "אוויר" בנקאי, וכשזה לא ניתן על ידי הבנק במקורי שלנו נוכל כיום לעשות זאת דרך שורה ארוכה של חברות וגורמים בנקאים שיוכלו להעניק לנו הלוואה מיידית חוץ בנקאית.
במקרים כאלו נוכל לסגור את המינוס בצורה מהירה, לסדר את טיפול השיניים שתמיד ביקשנו לנו או לילדים שלנו וכמובן להנות ממרווח כלכלי בעל אפשרויות החזר נוחות במיוחד.

הלוואה מיידית מהבנקים

לחץ "כלכלי" עלול בהחלט להשפיע בצורה לא נעימה על אורח חייהם של אזרחים רבים, לכן האפשרות לבצע הלוואה מיידית דרך הבנקים השונים, מציעה פתרון מהיר גם לבעלי חשבונות בבנקים אחרים. כך למשל ניתן לקבל הלוואה מיידית מבנק ירושלים עד מאה וחמישים אלף שקלים! הלוואה זו ניתנת עבור לקוחות הבנקים השונים, בין אם בבקשה להשלים את עלות מחיר הדירה החדשה או על מנת לבצע שיפוץ חדש בבית. כך או כך חשוב לדעת כי בנק ירושלים שומר לעצמו את הזכות להעניק את הלוואה, אך ללא כל ערבים ועם יכולות פריסה נוחות.

בנק לאומי מציע שירות דומה ובצורה מקוונת, תוך כדי פתיחת חשבון ללא עלמות ולמטרת ההלוואה בלבד ויכולת פריסה של עד ל72 תשלומים ובתנאים מעולים! ההלוואה דרך בנק לאומי יכולה להינתן עד למאה אלף שקלים, אך דורשת אישור עקרוני מהבנק.

הלוואה מיידית לא מהבנק

האפשרות לבצע הלוואה מיידית לא מהבנקים המוכרים קיימת גם כן, כך למשל ניתן לבצע הלוואה חוץ בנקאית של עד מאתיים אלף שקלים דרך קבוצת ישראכרט. הלוואה זו יכולה להתפרס על גבי שמונים וארבע חודשים, עם יכולת לדחייה של עד חצי שנה בהחזרים. כמובן שקבלת ההלוואה מותנת באישור החברה המלווה.

דרך חברת מימון ישיר ניתן לקבל הלוואה של שלוש מאות אלף שקלים עם תנאי פריסה של עד שישים חודשים! הלוואה זו ניתנת לכלל המגזרים ובעלי החשבונות, עם מעט עיסוק בירוקרטי ותנאי הלוואה נוחים ובצורה מהירה.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!