פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

ליברה מול וובי

התחרות בין החברות בישראל מגיע בשנים האחרונות לגבהים חדשים, כאשר בעשור האחרון נכנסו לתחרות בלא מעט שווקים ריכוזים כמו בנקים, פנסיות, ביטוחים ואפילו חברת החשמל. אך מבין כל אלו אחד מהשווקים הסוערים כיום בישראל הוא לא לאחר מאשר שוק הביטוחים, שנראה כי רק הולך ומתרבה בקצב בריא בשנים האחרונות. בעבר עשינו כאן השוואה בין הפניקס מול מגדל וכן מיטב דש טרייד מול לאומי טרייד. הפעם נדבר על 2 מהשחקניות העיקריות שמפלסות את דרכן אט אט בעולם הביטוחים – חברת "וובי" וחברת "ליברה" שמציעות מספר סוגי ביטוחים, אך בעיקר מבשרות על ביטוחים במאה העשרים ואחת שנעשים בצורה מקוונת או טלפונית. לכן אם הביטוח שלכם עומד לפוג בחודשים הקרובים וההתלבטות שלכם אכן מוצדקת, הכנו לכם סקירה קצרה בין חברת הביטוח ליברה לבין וובי.

וובי

החברה שהתחילה כאתר אינטרנטי בשנת 2010 וכל ייעודה היה להשוות בין מחירי הביטוחים בארץ, שנה לאחר מכן גם הוסיפה את האפשרות לרכוש ביטוח רכב ועד שנת 2021 כבר תוכלו לבצע בצורה מקוונת ביטוח דירה, ביטוח רכב, ביטוחי בריאות, ביטוח נסיעות לחול, ביטוח משכנתא ואפילו פנסיה. וובי כיום מציעה מגוון רחב של מסלולים שונים לביטוח הבריאות שלכם ופנסיה, יחד עם זאת תוכלו לבצע השוואה בין המחירים השונים אותם תוכלו לקבל מחברות אחרות. חברת וובי השיקה בשנת 2017 פיתחה את "ארגטור" דרכו תוכלו לא רק לבצע השוואת מחירים בין ביטוח רכב אלא גם בין ביטוחי בריאות. החברה שעברה לא מעט גלגולים ובעלים, נקנתה במאי 2017 על ידי ענקית הביטוחים האמריקאית  "White Mountains Insurance Group".

ליברה חברה לביטוח

החברה שהוקמה בשנת 2017 על ידי איתי שליקוב ונכנסה לפעילות במאי 2018, נחשבת לסיפור הצלחה בעולם הביטוח כיום, כאשר רק בשנת 2019 מכרה מעל ל30 אלף פוליסות ביטוח. החברה הפכה לציבורית בשנת 2021 כאשר היא מונפקת בערך של 450 מיליון שקלים. ליברה חברה לביטוח, מציעה גם ביטוח דירה, ביטוח מונית וביטוח עסק. בנוסף אל כל אלו המבוטחים של ליברה נהנים גם מעלייה ברווחי החבר ומקבלים את ההטבה בדמות ארנק דיגטלי שאותו יכולים המבטוחים לקנות ביטוח חדש, לצבור את הכסף או לקבל אותו איך שהוא אל חשבון הבנק.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!