פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

איך לקבל מימון לכל מטרה בקליק ובאיזו ריבית?

בעלי עסקים רבים וגם אנשים פרטיים זקוקים לא פעם ל"מנה" של חמצן, כזו שתוכל להעניק לעסק ולעיתים גם למשק הבית סכום כסף שיוכל לכסות את המינוס או לתת מענה להוצאות כלכליות שאמורות להיות כבדות בחודשים הקרובים. אך מטרת המימון היא לאו דווקא חשובה, כל שכן במידה ושקלנו אותה בצורה רצינית ומדודה והגענו להחלטה כי קבלת מימון תהיה העדיפה על פני שאר הסיבות, הדבר שיהיה חשוב יותר הוא כמובן מקור המימון. כיום נוכל למצוא לא מעט מקורות מימון מעולים, החל מסכומים של כמה אלפי שקלים ועד אל מאתיים אלף שקלים ולעיתים למעט יותר.

איך לקבל מימון לכל מטרה בקליק דרך הבנקים?

לא מעט מהבנקים בישראל מציעים מגוון לא קטן של הלוואות, חלקן מיועד לסטודנטים המתקשים להתפרנס בצורה אפקטיבית ויעילה אך גם מוצעות למשפחות אשר יוכלו לשפץ את הבית או לקבל הלוואה לחתונה המיוחלת והקרבה. הלוואות אלו ניתנות החל מבנק הבינלאומי ועד אל בנק דיסקונט וחלה בלאומי ובנק הפועלים, כאשר כל אחד מהבנקים מציע גם ללקוחות הבנקים המתחרים הלוואות לא קטנות. אם נבקש לבצע הלוואה דרך "הבינלאומי", נוכל למצוא מסלולים עבור רכישת רכב הכולל שני מסלולים (קלאסי וגרייס) או הלוואה ללא כל מטרה עד כ150 אלף שקלים. לא רק ה"בינלאומי" מציע מסלולים שכאלו להלוואה, גם בנק דיסקונט מציעה מסלולי הלוואה לרכישת רכב, להלוואות מיידיות בקליק וכמובן עד 150 אלף שקלים.

לא רק בנקים אלא גם חברות אשראי

לפני שנגיע אל חברות האשראי השונות שמציעות הלוואות לא פחות קוסמות, חשוב לדעת כי גם מרבית הבנקים בישראל מציעים בערך את אותם מסלולי הלוואות. כל שכן במידה ונבקש מימון למטרות מעט יותר גדולות מחתונה/רכישת רכב, נקבל תנאים מעט שונים כמו מסלולי משכנתא ושעבוד נכסים. אך אם נבקש בכל זאת למצוא הלוואה של עד 200 אלף שקלים (ואף יותר) נוכל לעשות זאת דרך מספר לא קטן של חברות אשראי. בין חברות אלו נוכל למצוא את חברת "ישרכארט", "מימון ישיר" ועוד חברות נוספות המציעות הלוואות של עד 200 אלף שקלים ובתנאים משתנים.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!