פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

מיטב דש פנסיה מול הפניקס פנסיה

ישנם לא מעט דרכים להבטיח את הפנסיה שלנו, החל מקופת חסכון שאנו יכולים להפקיד אליה ועד לקרנות, אופציות והשקעות שונות ומגוונות שיהווה עבורנו הכנסה עתידית או עכשווית. אך מומלץ להכיר את הקרנות השונות והמסלולים השונים, שכן לכל מסלול ישנם הטבות שונות ואחוזי סיכון כאלו ואחרים אותם יש לקחת בחשבון לפני שאנו מעבירים את כספי העתיד שלנו אליהם. לאחר חיפוש עולה קרנות הפנסיה של מיטב דש וקרן הפנסיה של הפניקס, נחשבות למומלצות בין קרנות הפנסיה הקיימות כאשר שתיהן מסכמות את 3 השנים האחרונות כדי מוצלחות וגם את השנה האחרונה. אנחנו מאוד אוהבים השוואת בתי השקעות כפי שאתם יודעים – אז איזו קרן מומלצת יותר להשקעה? מה הן התוצאות שהביאו הקרנות בשנים האחרונות ומה השירותים שנוכל לקבל בהן?

מיטב דש פנסיה

חברת מיטב דש הינה בית השקעות ישראלי אשר הוקם בשנת 2013 לאחר מיזוג של "מיטב בית השקעות" הותיק. החברה נבחרה עוד בשנת 2016 לאחת מבין 2 קרנות הפנסיה הניתנות כברירת מחדל לעובדים, היא מחזיקה לא מעט קרנות פנסיה שונות והיא מנהלת מעל ל60 מיליארד שקלים. מבין השירותים שניתן למצוא בחברת "מיטב דש" הם קופות גמל, שירות מסלקה פנסיונית, קרנות השתלמות וכמובן קרנות פנסיה. לחברה ישנם כעשרה מסלולים שונים לקרנות פנסיה, ובשלוש השנים האחרונות ייצרו תשואה שנעה בין 16.55% ועד ל19.15%. עם זאת ברבעונים של השנה הנוכחית, נרשמה תשואה בחלק מהקרנות של כ-0.5%.

הפניקס פנסיה

החברה הוותיקה הוקמה אי שם בשנות הארבעים של המאה הקודמת על ידי דוד חכמי, כיום נחשבת לאחת מחברות הביטוח המובילות בישראל ונחשבת לאחת מבין 35 חברות המובילות במשק הישראלי. את הרבעון הראשון לשנת 2021 סיכמה החברה ברווח של כ356 מיליון שקלים. חברת הפניקס מציעה גם מגוון רחב של שירותים החל מביטוחי חיים, רכב, טיסה ובריאות. יחד עם כל אלו חברת הפניקס מציעה גם קרנות פנסיה לעובדים מהציבור הרחב, ולה עשרה קרנות ובמסלולים שונים. בחלק מאותן מניות נרשמו תשואות בחמש השנים האחרונות קרוב בין 48% עד 55%, כאשר בשנה האחרונה קרנות הפנסיה של הפניקס עשו תשואה בין 15% עד ל24%.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!