פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

הלוואות קטנות מיידיות

לא פעם עלול להתעורר צורך כספי גדול מרמת ההכנסה החודשית, צורך שכזה עלול לנוע בין מגוון צרכים החל ממקרים רפואיים דחופים, תשלומים שלא שולמו וטפחו ועד להלוואות עבור רכישה של רכב חדש או מכשיר חשמלי חשוב שנהרס. מקרים שכאלו אינם פוסחים על אף קבוצה מהאוכלוסייה הישראלית, לא על הרווקים והסטודנטים וגם לא על משפחות צעירות או בני הגיל השלישי. ולמרות הקשר שבין כל הקבוצות והסיכוי הסביר שהוא ילווה כל אחת מהן, מרבית האזרחים כיום אינם מכירים את האפשרויות השונות ללקיחת הלוואות קטנות ומיידיות. הלוואות אלו ניתנות כיום לא רק דרך הבנקים, אלא גם דרך חבורת אשראי ובעוד פתרונות אחרים.

הלוואות קטנות עד 5000

ככל שמדובר בהלוואות קטנות ומיידיות אשר סכומן אינו עולה על כ-5,000 שקלים, ייתכן וניתן יהיה למצוא מספר אלטרנטיבות אשר יתאימו גם לשכירים, גם לעצמאים ואפילו לסטודנטים. אחת האפשרויות היא הלוואה דרך קרן הפנסיה או מה שנקרא "היוון", פעולה המאפשרת משיכה חלקית מכספי הפנסיה דרך תנאי תשלום נוחים ובאחוזי ריבית נמוכים במיוחד. כמו כן הלוואה שכזו "תפחית" מקרן הפנסיה שאמורה להתקבל עם יציאה אל הפנסיה, על כן מומלץ לאלו המתקרבים אל גיל הפנסיה לבצע חישוב בין ההחזר לבין תשלומי הפנסיה החודשיים.

אופציה נוספת היא הלוואה חוץ בנקאית הניתנת כיום גם דרך חברות האשראי השונות וגם דרך הבנקים, המציעים תנאים משתנים יחד עם אפשרויות החזר נוחות במיוחד. כך למשל ניתן יהיה לקבל הלוואות קטנות עד כ-5,000 שקלים דרך בנק דיסקונט, בנק ירושלים ועוד. הלוואות אלו יתנו ללא צורך בפתיחת חשבון או ביצוע מעבר אל הבנק ויעניקו הלוואה מבלי לתפוס סכום כזה או אחר במסגרת האשראי.

הלוואות קטנות ומיידיות לעסקים

כמו כן לצד אפשרויות להלוואה חוץ בנקאית או הלוואה עד כ-5,000 שקלים, חושב לדעת כי גם בעלי עסקים יוכלו למצוא תזרים מזומנים מהיר ומיידי גם דרך חברות הביטוח וגם דרך חברות האשראי השונות. הלוואות אלו ניתנות דרך בקשה דיגיטלית ומקוונת, לעיתים גם ללא צורך פגישה עם יועץ פיננסי או שיחת טלפון מהבנק. מרבית מהמקרים כל שמבקשי ההלוואה יצטרכו יהיה להגיש תוכנית עסקית ומצב עדכני של העובר ושב של העסק.

חלק מחברות האשראי/חברות הביטוח מציעות העברה כמעט מיידית של הכסף, כאשר בחלקן ניתן יהיה לקבל את הסכום המלא כבר באותו היום ובמזומן וחלקן יאפשרו העברה של הכסף תוך מספר שעות עד שלושה ימי עסקים.

תנאים ובחירה נכונה של הלוואה

כמו כן בלקיחת הלוואה חשוב לזכור כי ישנם כמה פרמטרים חשובים שיש לקחת בחשבון, הראשון מבניהם כמובן הוא גובה הריבית של ההלוואה. כך למשל הלוואות קטנות מחברות מימון פרטיות, תנוע בין עשרה עד חמישה עשר אחוזים. וכשמדובר בחברות אשראי, אחוז הריבית עלול לנוע בין שישה עד שמונה אחוזים ובהלוואה קטנה דרך אחד הבנקים הריבית תנוע בין ארבעה עד שישה אחוזים. לצד גובה הריבית חשוב גם להכיר את שווי ההחזרים החודשי, האם ניתן לבצע דחייה של חלק מהתשלומים במקרי חירום ועד אל למקרים בהם לא ניתן יהיה לעמוד בתשלומים.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!