פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

השוואת תשואות בתי השקעות יוני 2022

בעשורים האחרונים לא מעט ישראלים מצליחים להנות ממגוון הולך וגדל של סוגי השקעות, החל ממטבעות דיגיטליים, חוזים, מניות בינלאומיות ומוכרות ואפילו בשוק הנדל"ן. אפיקי השקעה אלו מאפשרים לרבים מהמשקיעים לבצע השקעה ללא כל הכרה בשווקים השונים, עם זאת כאשר מדובר בהשקעה דרך בתי השקעות מומלץ להכיר את אחוזי התשואה של כל אחד מהם. רווחים אלו אינם מגלמים בתוכם רק את יכולת הרווח של המשקיעים השונים והחברים לקרן, אלא גם מלמדים לא מעט על יכולת התנהלות של כל בית השקעות לצד תמרון לא רק במצבי משבר אלא גם מינוף. לכן השוואת בתי השקעות והתשואות שלהן היא חשובה תמיד ובמיוחד בחודש יוני 2022, תאפשר למרבית המשקיעים לבצע את המהלך הנכון עבורם.

בתי השקעות-למה דווקא עכשיו?

אי אפשר שלא להתעלם משרידי מגפת הקורונה אשר היכו במרבית הסקטורים בעולם, עם זאת ניתן לראות כי מרבית השווקים הבינלאומיים עדיין מגיעים בירידות חדשות כאשר הבורסות המובילות בעולם רושמות ירידה ממוצעת של קרוב לשלושה עשר אחוזים! מאידך תל אביב -125 ירד עד ארבעה אחוזים בחודש מאי, ולמרות נתוני התוצר הלאומי אשר ציינו ירידה מעל לאחוז וחצי, ביחס לשאר העולם ירידה זו נחשבת יחסית מתונה. על כן בתי ההשקעות הקיימים בישראל מאפשרים לבצע עדיין פעילויות פיננסיות שונות, תוך כדי שמירה על חסכונות המשקיעים ובעיקר דרך מסלולי השקעה שונים המעניקים מעט תקווה.

בתי השקעות מובילים יוני 2022

בדירוג בין בתי ההשקעות והמסלולים השונים דורגו לחודש יוני שלושת בתי השקעות הבאים (לחלקם קופות גמל להשקעה)- מור, כלל ומגדל בדירוג מעריב לחודש יוני. דירוג זה נשען על יציבות גבוהה מצידו של בית השקעות מור, אשר הצליח גם לשמור על המקום הראשון מהחודש הקודם עם השקעה בעיקר טכנולוגית ותשואה של מעל לשישים אחוזים במסלול קרן השתלמות כללי. לצד בית השקעות מור מצליחה כלל לשמור על מדד רווחיות ועושה זאת בכמה קטגוריות שונות, גם במסלולים עם חשיפה למניות וגם באחרים. מגדל המסיימת את החודש במקום השלישי ביצעה עלייה מרשימה, כאשר הצליחה לעלות הישר מהמקום השביעי ולהתחזק בכמה קטגוריות בצורה מרשימה.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!