פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

הלוואות מיידיות ללא טפסים

השלכות כלכליות ושליליות עלולות להיות לא פעם הרות גורל, גם עבור משפחות צעירות או מוברכות ילדים וגם עובר סטודנטים שעדיין לא נטלו על גבם את אחראיות המשכנתא. אך במציאות בה אנו חיים ייתכן ורבים מאיתנו עלולים למצוא עצמם במצבים כלכלים לא מושלמים, כאלו שיורגשו כאשר עולה צורך בטיפול רפואי כזה או אחר או במקרים של שיפוץ מאסיבי לדירה או לעסק. הצורך בהלוואות מיידיות ללא טפסים יכול להיות מנת חלקם של רבים מהאוכלוסייה בישראל, שכן הלוואות אלו יוכלו לשרת גם עסקים מקומיים שנקלעו אל תקופת משבר קטנה. ובכן חשוב להכיר אילו הלוואות קיימות, האם הן רלוונטיות גם לשכירים ומה יהיו התנאים?

הלוואות מיידיות לכל מטרה

כאשר מדובר בהלוואות מיידיות לכל מטרה, חשוב לדעת כי הלוואות שכאלו ניתנות דרך מספר חברות פיננסיות שונות, החל מחברות האשראי, חברות למימון ועד אל הבנקים. דרך מוסדות הבנקים ככל הנראה כי משך הזמן שבין מועד הבקשה, עד לקבלת ההלוואה יעמוד בין 3 עד 5 ימי עסקים. עם זאת כאשר מדובר בחברות אשראי שונות, זמן ההמתנה ינוע בין יום לעד שלושה ימים. כמו כן התנאים של חבורת האשראי והפיננסים משתנים, בין אם מדובר בפריסה שבין חמישה עד לשלושים ואף שמונים תשלומים שווים ובחלק מהמקרים גם "תקופת חסד" עימה ניתן יהיה לדחות מספר החזרים חודשיים.

ובכל מה שקשור ללקוחות מוגבלים מטעם הבנקים או בעלי עסקים, הלוואות מיידיות לכל מטרה יאפשרו גיוס כספים מהיר למקרים הרי גורל, בין אם מדובר במילוי התחייבויות שונות בין אם עבור חשבון הבנק שלנו ועד לצורכי מינוף שונים ובין אם בעבור תשלום עבור לספקים שונים ואפילו עבור תשלומי מס. כמו כמרבית חברות האשראי יזדקקו למידע יחסית מינורי, הכולל צפי הכנסה לפי תוכנית עסקים או שלושה תלושי משכורת אחרונים ובחלק מהמקרים גם ניתן יהיה להעמיד נכסים/ערבים כתנאי לקבלת ההלוואה.

הלוואות מיידיות לשכירים: עובדים שכירים נחשבים לנוטלי הלוואות די "בטוחים", שכן הם מחזיקים במקום עבודה קבוע ומכניסים אל חשבון הבנק משכורת. ועבורם ככל הנראה עומדות כמה אפשרויות, כאשר הראשונה שבהם מתקשרת אל מקום העבודה ואל התנאים המגיעים עימה. כך למשל קרנות הפנסיה יאפשרו עבור חלק מהעובדים השכירים הלוואות מיידיות בתנאים נוחים למדי, עם סכומים הנעים בין עשרות אלפי שקלים. כמו כן הלוואה דרך הבנקים תהיה במרבית המקרים הרבה יותר נינוחה עבור שכירים, לצד תעודת זהות בנקאית שתעניק גם פרספקטיבה ברורה על התנהלותם הפיננסית של מבקשי ההלוואה.

מה חשוב לדעת לפני שנוטלים הלוואה?

חשוב לדעת כי נטילת הלוואה דומה לרכישת מוצרים, על כן אופי השימוש והדרכים הרלוונטיות להשתמש במוצרים שכאלו צריכים להיעשות בקפידה ובתכנון רב. ולמרות שמצוקה כלכלית עלולה להוביל לכדי מעשים פזיזים, תכנון נכון של כספי הלוואה יוכל לחלץ את מבקשי הלוואה מהמצב אליו נקלעו. לכן במקרים שכאלו מומלץ להכיר את שווי ההחזר החודשי של ההלוואה, לצד מדדים שונים כמו אחוזי ריבית, קנסות וסנקציות במקרה של אי עמידה בתשלומים וכמובן אפשרות פירעון של ההלוואה בטרם המועד שנקבע.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!