פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

הלוואה מיידית חוץ בנקאית

מצבי חירום פיננסיים מגיעים בצורות ועיתוי שונה: מכונית שהתקלקלה לפתע או בעיות מכניות אחרות המצריכות תיקון או טיפול במוסך, פיטורים או רה ארגון במקום העבודה, מחלה קשה שלך או של אחד מבני משפחתך, מוות במשפחה ועוד. כל אלו יכולים לגרום לאדם להגיע למצב בעייתי מבחינה כלכלית ולצורך לקיחת הלוואה חוץ בנקאית מיידית כדי לעבור את התקופה הבעייתית. במקרים כאלו הלוואה מיידית חוץ בנקאית יכולה להיות פתרון, עם זאת חשוב להיזהר מלקחת הלוואה מגופים בעיתיים שעלולים לגבות ריביות רצחניות שמהם לא יוכלו הלווים לצאת בעתיד.

אם היסטורית האשראי של הלווה בעייתית אז ייתכן והוא יתקשה למצוא גופים שיסכימו לתת לו אשראי או שהאשראי יינתן בריבית גבוהה מלכתחילה ולכן חשוב להיזהר מאוד ואף לקחת ייעוץ כדי להימנע ממצבים פחות טובים. ישנן כיום לא מעט עמותות שמסייעות לחייבים במקרי קיצון ויכולים להכווין אדם למיצוי זכויות או למקורות אשראי נוחים או טובים יחסית .

גם הממשלה כיום עובדת על פתרונות שונים בתחום האשראי במטרה להקל על בעלי חוב לשעבר אשר השתקמו כלכלית להצליח לקבל אשראי למטרות שונות ויחסית בתנאים נוחים. עם זאת הפיתוי גדול מאוד ליפול להלוואות בריבית גבוהה ואף יותר גרועה מריבית ההחזר היא ריבית הפיגורים שחייבים רבים אינם בודקים וכתוצאה מכך מוצאים את עצמם במקרים בלתי אפשריים לאחר אי יכולת החזר אחת.

ישנם גורמים כגון עמותת פעמונים או עמותות אחרות שיכולות לסייע בקבלת אשראי במידה והחייב נמצא בתוך מסגרת שיקומית/טיפולית/לימודית בכל הקשור לחוב כדי לסייע לו בפתרון הבעיה מהשורש ולהימנע ממציאות כרונית של חוב.

במידה והאדם אינו יודע לאן לגשת או עם מי לדבר – רצוי לפנות בראש ובראשונה לארגון שמסייע במיצוי זכויות ולא אל אחת מהחברות המפרסמות הלוואות בין אם מדובר בפרסום סמסי של חברות למתן הלוואות או פרסום חוצות של בנקים או של חברות כרטיסי אשראי שגם ידועים בריביות הגבוהות מאוד שהם מציעים ושעלולים למנוע מהאדם מלהצליח להחזיר את החוב שלו בעתיד משום שרוב הטיפול הוא בריבית ולא בקרן ההלוואה עצמה.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!