פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

כמה מרוויח יועץ השקעות?

בשנים האחרונות לא מעט מקצועות הופכים להיות יותר רלוונטיים מאי פעם, בין אם מדובר בשמאי נדל"ן אשר הפכו למבוקשים במיוחד בשוק הנדל"ן הישראלי ובין אם מדובר בעורכי דין מתחומים שונים המשתלבים בלא מעט סקטורים החל מהסקטור הפרטי/עסקי ועד לחברות ממשלתיות. אך בכל מה שקשור להשקעה נכונה ומדויקת של הכסף של רבים מאיתנו, ככל הנראה שיועצי השקעות יהיו הכתובת הנכונה. משרות אלו נחשבות למשרות מאתגרות במיוחד, כשהן דורשות ידע רחב במנעד של סוגי השקעות בין אם מדבור בקרנות נאמנות, אג"חים, אגרות חוב ועוד. עם זאת אחת השאלות שנשאלת היא, כמה מרוויח יועץ השקעות?

כמה מרוויח יועץ השקעות וניהול תיקים?

תחום ההשקעות הפך למאוד מבוקש, הוא מתמחה במנעד רחב של השקעות ונלמד דרך מגוון מוסדות לימוד שונים בארץ. משרות אלו נעות בין חברות השקעות שונות המנהלות קופות גמל, השקעות אלטרנטיביות וכמובן דרך משרות בבנקים. עם זאת שכר התחלתי של יועץ השקעות נע בין עשרת אלפים עד לחמישה עשר אלף שקלים, כאשר טווח הניסיון עבור שכר שכזה נע בין חסרי ניסיון כלל ועד לניסיון בן 5 שנים. ובאשר ליועץ השקעות מתחיל בבנק, השכר יהיה מעט יותר נמוך כשהוא נע בין שמונת אלפים שקלים ועד לשניים עשר אלף שקלים. וכאשר הניסיון של יועץ השקעות עולה, הוא יכול לנוע בין 15 אלף שקלים כיועץ ועד לארבעים וחמישה אלף שקלים כמנהל מחלקת השקעות.

 כמה מרוויח יועץ פנסיוני עצמאי

בכל מה שקשור ליועצים פנסיונים עצמאיים, שכרם גם כן מושפע מכמות הוותק והניסיון שלהם כאשר ניסיון של עד שלוש שנים יכול להשתכר בממוצע בין שבעת אלפים שקלים ועד לאחד עשר אלף שקלים. כמו כן ניסיון של מעל לשלוש שנים יכול לזכות את היועצים במשכורת שבין שמונת אלפים ועד לשמונה עשר אלף שקלים. כמובן שחשוב לזכור כי הביקוש עבור יועצים פנסיונים ויועצי השקעות כיום הולך וגדל, דבר אשר הופך את משימת התעסוקה גם עבור עצמאים למעט יותר מורכבת גם עבור שכירים וגם עבור יועצים עצמאים.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!