פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

השוואת תשואות בתי השקעות

המשקיעים הישראלים תרים אחר סוגים שונים של השקעות, כאשר שוק ההשקעות הישראלי נפתח בשנים האחרונות אל עוד ועוד סוגי השקעות מגוונים, החל מהשקעות אלטרנטיביות מכל הגוונים ועד אל השקעות "מסורתיות" כמו קופות גמל ואג"חים. עם זאת המשקיע הישראלי רוצה להכיר אילו צעדים יהיו נכונים לא רק לחודשים הבאים, אלא גם לשנים הבאות ומידע זה הוא יוכל לקבל גם דרך השוואת תשואות של בתי השקעות השונים בישראל. כיום המשקיע הישראלי יכול לבחור בין כמעט עשרים בתי השקעות שונות, כאשר כל אחת מהן מנהלת סכומי כסף לא קטן, לצד ניסיון ומדדי תשואה שונים בחלוף השנים האחרונות.

מה התפקיד של מנהל תיקי השקעות?

מנהלים של תיקי השקעות אינם יועצי השקעות, הם אמונים על בנייה נכונה וניהול של תיקי השקעות בכל אחד מבתי ההשקעות בישראל ובעולם בכלל. המטרה העיקרית היא ניהול של תיקי ההשקעות של כל אחד מהלקוחות והיא מתבצעת רק דרך מאפיינים, בין על ידי התאמה של תיק ההשקעות אל צרכיו של הלקוח כמו יכולת השקעה או נקודות יציאה מהשקעות שונות. אבל לא רק, אלא גם ניסיון לאזן בין גורמי הסיכון אפשריים בתיק, בין אם בעירוב של מניות שונות מרחבי העולם ועד אל השקעה בהשקעות אלטרנטיביות למיניהן אשר יוכלו להעניק איזון ויציבות לתיקי השקעות השונים.

השוואת תשואות בתי השקעות 2022

מבין עשרות בתי ההשקעות הישראלים ישנם מספר בתי השקעות אשר הצליחו להוביל במדדים לשנת 2022, אחד מהם הוא אלטשולר שחם שבשנת 2020 ניהל כמעל למאה וחמישים מיליון שקלים והצליח לבצע שינוי חיובי עד לסוף שנת 2022 עם עלייה בכ-86% ובשנת 2022 ניהל כמעל לשלוש מאות מיליון שקלים. בית השקעות נוסף אשר הצליח לבצע קפיצה לא קטנה משנת 2020 ועד לשנת 2022, הוא בית ההשקעות של מיטב דש. בית השקעות זה זכה לשינוי אשר עולה על כ-60% עד לשנת 2022, עם ניהול נכסים בשווי של כ-200 מיליון שקלים בשנה האחרונה כשבשנת 2020 ניהל נכסים בהיקף של מעל למאה ושלושים מיליון שקלים.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!