פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

כמה מרוויח יועץ משכנתאות?

עולם הנדל"ן בישראל ובכלל בעולם נע על כמה צירים כמו תעשיית הבטון והבנייה, סוגי השקעות שקיימים באותה התקופה וכמובן יחס הבנקים אל מול הלוואות והריבית. כאשר קיימת ריבית אפסית בתקופה ארוכה, נושא ההלוואות הופך לפקטור מאוד יותר משמעותי בכל הקשור לקניית דירה, מאפיין זה משפיע בצורה כזו או אחרת גם על משקיעים וגם על זוגות צעירים שרוצים לרכוש דירה. אחד הפתרונות המסתמנים בשנים האחרונות אלו יועצי המשכנתאות, שאמורים לתת מענה לאורך כל הליך לקיחת המשכנתא, בין אם היועץ הינו פרטי ובין אם הוא עובד שכיר של הבנק המלווה. אך עם מספר יועצי המשכנתאות שהולך וגדל של יועצי המשכנתאות, עד כמה משתלם להיות אחד כזה? והאם אחד כזה ימליץ על אוביליגו ומה זה אובליגו בכלל?

תפקידיו של יועץ משכנתאות

  1. תמהיל משכנתא
    בנקים רבים מאפשרים מספר די גדול של מסלולי משכנתא ובתהמילים שונים, לכן יועץ משכנתאות אמור לדעת כיצד לבחור את התמהיל הנכון, את ההחזר שיהיה פרקטי עבור המלווים או בקיצור להרכיב תמהיל משכנתא משתלם.
  2. כדאיות
    משכנתא כמו כל עסקה צריכה להיות כדאית עבור הלווים אותה, על כן יועץ משכנתאות יהיה צריך להבין אם העסקה מתאימה להון העצמי אתו מגיעים הלווים, מה הם הסיכונים שכרוכים בהון עצמי שכזה ולהזהיר מפניהם.
  3. ליווי
    לקיחת משכנתא הינו הליך שלוקח בין חודשיים לשלושה, לכן ליווי של יועץ משכנתאות הוא חשוב בכדי לנהל את התהליך בצורה נכונה ומדויקת עבור הלווים. עם סיום לקיחת המשכנתא או שלומר עם סיום השנה הראשונה, על יועץ המשכנתא להיות זמין בכדי לוודא כי לא נתגלו הפתעות שונות וכי ההליך התקדם כראוי.

שכר יועץ משכנתאות

ניסיון הינו פרמטר מאוד חשוב עבור כל אנשי המקצוע, בקרב יועצי המשכנתאות הנתון הזה מהווה פרמטר די חשוב בכל הקשור לשכר התחלתי. לדוגמא יועץ משכנתאות ללא ניסיון או עד חמש שנות ניסיון, משתכר בממוצע בין 7,000-10,00 שקלים בחודש ובמקרה של ייעוץ טלפוני ממוצע השכר נושק לחמשת אלפים או לחלופין 35-33 שקלים לשעה. יועצי משכנתאות מנוסים ועם וותק של מעל לחמש שנים, משתכר בממוצע בין עשרת אלפים לחמש עשרה אלף שקלים ולעיתים אף יותר, תלויה בהכשרות, לימודים אקדמאיים וכו.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!