פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

הלוואות מיידיות לעסקים

בכדי לשמור על עסק חי ולא רק מרוויח עליו יהיה לבצע מגוון פעולות, כאלו אשר יוכלות להיות רלוונטיות לניהול המוצר, לניהול עובדים, להקמת מערך שינוע והפצה של מוצרים ועד לשימוש במיקור חוץ שיוכל לעשות את כל אלו עבור העסק. אך כאשר מדובר על תזרים מזומנים לעסק, חשוב לדעת כי בתי עסקים עלולים למצוא עצמם לא פעם עומדים אל מול הוצאות הולכות וגאות אשר עלולות לא רק להפוך חודשים חלשים ללא רווחיים כלל, אלא אפילו למוטט את העסק לחלוטין. לכן לא מעט בתי עסקים כיום עושים שימוש בסוגים שונים של מימון, כאשר הלוואות מיידיות לעסקים יוכלו להוות מקור מצוין בכדי לצלוח חודשים מורכבים או בכדי לבצע "קפיצת מדרגה" מוצלחת של העסק.

הלוואות מיידיות לעסקים – האם צריך חשבון בנק פעיל להלוואה?

חיפוש אחר מקורות מימון איננו קובע כי על בעל העסק חובה לפתוח חשבון בנק, התייחסות לכך מגיעה עוד מסעיף 7 לחוק הבנקאות, אשר אוסר התניית שירות אחד בשירות אחר. לכן באופן כללי החוק על קבלת הלוואה מבנק כזה או אחר, בתנאי לפתיחת חשבון בבנק. עם זאת פתיחה של חשבון בנק עבור עסק יכולה להיות בחלק לא קטן מהמקרים דווקא שינוי חיובי, כך למשל לקוחות אשר סומנו בבנק בו הם פועלים כלקוחות "בעייתים", ייתן ופתיחת חשבון חדש לא רק לשם הלוואה יוכל להטיב עימם.

כמו כן פעילות עסקית לא פעם שואבת אל תוכה לא מעט אמצעי תשלום ומספר לא מבוטל של תנועות במהלך חודש אחד, על כן פתיחה של חשבון בנק עלולה להיות בחלק מהמקרים עדיפה בכדי "לרענן" אמצעי התשלום, לעשות סדר בין מנעד התשלומים ועוד.  

איך מקבלים הלוואה ללא כרטיס אשראי וממי?

לא פעם בעלי העסקים לא ממהרים להפריד את חשבונותיהם הפרטיים לבין חשבונות העסק, לכן הלוואות מידיות לעסקים בחלק מהמקרים גם יתאפשרו ללא אחזקה של כרטיסי אשראי משויך לעסק. הלוואות אלו נעות בין מספר גופים מלווים, כאשר עירוב נכון בין הגופים המלווים יאפשר סכומי הלוואה די גבוהים. על כן אחת הפניות תהיה אל כל אחד מהבנקים, כאשר מרביתם יעניקו סכומים משתנים ותנאי הלוואה מגוונים בין אם מדובר בהצעה מ"בנק הפועלים" המציע הלוואה לעסקים עד שלושים וחמישה אלף שקלים ועם פריסה של עד ל72 תשלומים!

בנק נוסף ממנו ניתן יהיה לקבל הלוואה לעסקים או הלוואה מותאמת לעסקים בעת פתיחת חשבון יהיה "מזרחי טפחות", המציע פריסה של עד חמש שנים ובסכום של עד 125 אלף שקלים. אך ניתן יהיה לקבל הצעה גם דרך חברות אשראי שונות, שגם הן לא ידרשו כרטיסי אשראי המשויכים לעסק. הצעה אחת תהיה של חברת האשראי MAX, המציעה הלוואות של עד 500 אלף שקלים יחד עם ליווי מקצועי אשר יוכל "לתפור" את ההלוואה למידותיו של העסק.

כמו כן כחלק מתמהיל הלוואות מהם עסקים בישראל יכולים להנות, אחת מהן היא הלוואה ממשלתית לעסקים המציעה בראש ובראשונה תהליך הגשה דיגיטלי קל ומהיר, לצד תנאים מותאמים אישים וכמובן מבחר של מסלולי הלוואות אשר יוכלו להיות מתאימים גם עבור עסקים קטנים וגם עבור בינוניים.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!