פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

הלוואות מיידיות ללא ערבים

עמידה במנעד רחב של תשלומים עלול להיות מורכב, גם עבור משפחות צעירים, גם עבור סטודנטים וגם עבור משפחות עמידות אשר עלולות למצוא עצמן בלב סערה כלכלית בשל נסיבות טרגיות או שמחות. עול שכזה עלול להיות מנת חלקם של רבים, עם זאת היכולת להשתחרר ממנו נמצאת כיום במרחק של שליחת טופס דיגיטלי מכל נקודה בארץ והגשת בקשה להלוואות מידיות ללא ערבים ובצורה מהירה ונוחה. הלוואות שכאלו ניתנות כיום דרך מגוון חברות אשראי שונות, בסכומים ובתנאים משתנים אשר יוכלו להיות אטרקטיביים לרבים מאלו המבקשים לצלוח מורכבות כלכלית כזו או אחרת. ובשל כך חשוב גם להכיר אילו הלוואות עומדות לרשות הלווים, ומה ישפיע על תנאי ההלוואה.

הלוואה ללא ערבים – איך זה עובד?

החוק בישראל מאפשר לכל גוף שיש ברשותו כסף פנוי, להעניק שירותי הלוואות עבור כל חפץ ומה שמכניס אל שוק ההלוואות מנעד של שחקנים כמו חברות הביטוח, חברות אשראי למיניהן ועד לחברות שכל מטרתן הוא במתן הלוואות לסקטורים ובתנאים שונים או ללא ערבים. מסלולים של הלוואות ללא ערבים ובמיוחד אל מוסדות הבנקים, יתאפשרו בעיקר עבור אלו שיש ברשותם היסטוריה פיננסית חיובית.

מזה אומר? תנאי הלוואות כיום מושפעים לא מעט מדירוג אשראי של מבקשי ההלוואות, דירוג זה יכלול בתוכו לא רק את היכולת להתפרנס בצורה עקבית ויציבה אלא גם את היחס של בעל החשבון אל חובות אל מול בנקים אחרים, חברות אשראי וכמובן עמידה בתשלומי הלוואות. דרך נוספת דרכה ניתן לקבל הלוואת ללא ערבים היא דרך חברות אשראי שונות, כשאר חלקן יציעו סכומים משתנים של הלוואות כאשר מרביתם יסתכמו בשווי של עד מאה אלף שקלים.

הלוואה ללא ערבים ובטחונות

כמו כן בחירה במסלול של הלוואות מיידיות ללא ערבים, ישתנו כמו שציינו כאשר מדובר יהיה במוסדות בנקיים ועד אל חברות אשראי. עם זאת בחלק מהצעות הללו יצוצו דרישות שונות כמו בטחונות של מבקשי ההלוואה, ביטחונות אלו נעים בין נכסים פיזיים, פיקדונות, קרנות פנסיה ועוד. לכן עבור כאלו שאינם בעלי של נכסים או ביטחונות, מומלץ יהיה לחפש אחר הלוואה מיידית ללא ערבים או בטחונות דרך חברות האשראי.

אילו הלוואות ללא ערבים קיימות?

כאשר מדובר בבחירה בין הלוואות ללא ערבים או ביטחונות, מדובר במרבית המקרים בהלוואות חוץ בנקאיות הניתנות דרך חברות אשראי, כשהן גם לא אמורות להשפיע על דירוג האשראי של מבקשי ההלוואה. כך למשל ניתן יהיה למצוא הלוואה דרך חברת האשראי MAX, המציעה הלוואה מיידית של עד מאה וחמישים אלף שקלים, ללא ערבים או הצגת ביטחונות. את ההלוואה ניתן גם לחלק למספר תשלומים הנע בין 12 ועד ל84 תשלומים נוחים וקלים לתשלום.

לצד חברת האשראי מקס קיימות כיום לא מעט חברות אשר יוכלו להעניק הלוואה מהירה ובקלות, עוד אחת מהן היא חברת פתרונות 4U. החברה מציעה שירותי הלוואה מהירים בסכומים משתנים של עד לחצי מיליון אלף שקלים, ומותאמת גם עבור אשר עומדים נגדם צווי עיכול או כאלו שכבר קיבלו תשובה שלילית מהבנק אליו הם משתייכים. כמו כן הלוואות אלו מומלץ לעשות תחת שיקול דעת, בין אם בהגדרת מטרות ההלוואה ועד פריסה נכונה ומתאימה ליכולת ההכנסה של מבקשי ההלוואה.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!