פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

הלוואות חוץ בנקאיות מיידיות

בעולם המודרני של היום הכל נראה לרובנו מהיר, כל כך מהיר עד שנוכלן להזין שירותים מנקודה אחת בעולם אל נקודה אחרת ואם לא די בכך נוכל גם לרכוש מוצרים שיגיעו אלינו (תוך מספר ימים בודדים) מיבשת אחת עד לכפר נידח ביבשת אחרת לגמרי. אך למרות המהירות והחומריות הגדולה שיש כיום, לא מעט מהאזרחים עדיין מתקשים ביכולת להתפרנס או להשיג את משאלות ליבם בצורה מהירה גם כן. מקרים שכאלו הינם מנת חלקם גם של סטודנטים, הנמצאים במצב סוציו אקונומי די נמוך במרבית המקרים ועד אל מבוגרים בני הגיל השלישי המבקשים לעזור לילדיהם ברכישת דירה או במימון של טיפולים מורכבים. לכן ברוב הפעמים אחד הפתרונות השימושיים, יהיה לא אחר מאשר הלוואות חוץ בנקאיות מידיות.

מה זו הלוואה חוץ בנקאית?

חיפוש אחר הלוואות מידיות עלול להוביל גם אל הלוואות חוץ בנקאיות, כאשר הלוואות אלו ניתנות כיום דרך מגוון רחב של גופים וכמובן בנקים שונים בישראל. הלוואות אלו נחשבות לנוחות במיוחד, שכן ברובן הגדול אין כל צורך להשיג בטחונות או ערבים להלוואה והיא גם איננה תופסת חלק במסגרת האשראי. הלוואות אלו גם אינן משפיעות על דירוג האשראי, שבשנים האחרונות נחשב לבין הגורמים המשמעותיים בכל הקשור לתנאי הלוואה של לקוחות הבנקים. הלוואה שכזו ניתן גם לקבל גם דרך גופים פיננסים כאלו ואחרים, שכן על פי החוק כל גורם שיש ברשותו הון פנוי יכול לספק הלוואות לקהל מוגדר או לציבור הרחב.

ואל כל אלו הצטרפו גם חברות האשראי השונות, המציעות מנעד הלוואות בתנאים ובסכומי כסף משנים. כיום שוק ההלוואות החוץ בנקאיות בישראל, נחשב לשוק הולך ומתפתח כשהוא מוערך בין 16% עד ל21% מסך שוק ההלוואות הישראלי.

הלוואות מיידיות חוץ בנקאיות

אל שוק ההלוואות החוץ בנקאיות הצטרפו בשנים האחרונות גם הבנקים המרכזיים בישראל, אשר מציעים מנעד רחב של הלוואות חוץ בנקאיות ובסכומים משתנים. כך למשל מבנק ירושלים ניתן יהיה להגיש בקשה דיגיטלית, פשוטה ומאובטחת בסכומים משתנים עד ל200 אלף שקלים! לצד בנק ירושלים ניתן לקבל גם הצעה להלוואה מטעם בנק לאומי, אשר מציעה הלוואה של עד מאה אלף שקלים ובדומה להלוואה מבנק ירושלים ניתן לעשות זאת גם כן בצורה דיגיטלית ופשוטה.

אבל אחד ההבדלים בין ההלוואות הבנקים, היא שבבנק לאומי לשם דוגמא ניתן יהיה לבצע מספר גבוהה של תשלומים עד 72 וכל זאת מבלי לדרוך את כף הרגל שלנו באף סניף. עם זאת הלוואות אלו דומות ראשית ביכולת לפרוע את ההלוואה בכל עת, יחד עם פתיחת "חשבון הלוואה" בבנק לאומי או בבנק ירושלים.

מה חשוב לזכור לפני שלוקחים הלוואה?

לפני שנוטלים אחת מהלוואות חוץ בנקאיות מידיות, חושב להכיר מספר גורמים אשר יוכלו לעזור בשימוש נכון של הכסף. אחת מהן תהיה הגדרה השימוש בהלוואה, בין אם מדובר ברכישה של כלי תחבורה ועד לטיפול רפואי ואקוטי. כמו כן חשוב להכיר את יכולות ההחזר לפני שנוטלים הלוואה, שכן מקרים של אי עמידה בתשלומים עלול להוביל לכדי קנסות, עונשים בחלק מהמקרים גם פגיעה בדירוג האשראי.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!