פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

הלוואה מיידית במזומן לוקחים בזהירות!

המציאות הכלכלית של ימינו דורשת לא פעם משאבים רחבים, עמוקים ומהירים יותר בכדי לעמוד בקצב החיים כאשר מציאות זו איננה פוסחת על פני סטודנטים, מבוגרים בני הגיל השלישי ועד למשפחות צעירות. בכל זאת כל שכבה באוכלוסייה דורשת מפעם לפעם משאב מעט יותר עמוק, בין אם מדובר ברכישה של שירותים קריטיים כמו שיפוץ הבית או לכל היותר הנגשה שלו לאדם בעל מוגבלויות ועד ליכולת לחסוך בצורה מיטבית בעזרת הלוואה. כך או כך קיימים מגוון של מקרים, בהם הלוואה מיידית במזומן תהיה הפתרון ההכרחי והמהיר, גם אם לא היעיל והטוב ביותר לטווח הארוך. מאידך בחירה של הלוואות אלו יכולה להיות מבלבלת, שכן היא ניתנת לא רק הבנקים כיום, אלא גם דרך פלטפורמות חברתיות ועד לחברות אשראי.

הלוואת מיידית במזומן – תנאים וסכומים משתנים?

בחירה של נטילת הלוואה מיידית במזומן לא פעם עלולה להתבצע תחת לא מעט דוחק, כזה השמור למקרי קיצון שונים כמו מקרים משפטיים מורכבים הזקוקים לאנשי מקצוע ועד לרכישה של מוצרים מצילי חיים כמו מיטה סיעודית או כלי עזר אחרים. לכן בכדי לא לבצע מהלכים "פזיזים", מומלץ להכיר את התנאים שניתן לקבל דרך כל חברה מלווה. אך ראשית יש להתעכב על דירוג האשראי, אשר ישפיע על גובה הריבית, על תנאי דחייה התשלומים ועל עוד משתנים רבים. כך יוצא כי במידה ומבקשי הלוואה הינם בעלי דירוג אשראי נמוך, ייתכן והתנאים שיתקבלו מהבנק או החברה הלווה יהיו לא מזהירים בלשון המעטה.

מלבד דירוג האשראי כאשר מדובר בהלוואה מיידית במזומן, חשוב לזכור כי דרך חברות אשראי שונות ניתן יהיה לקבל את כלל סכום ההלוואה בצורה מהירה (בין 2-3 ימי עסקים) ואילו אצל הבנקים הליך זה עלול להימשך עד כחמישה ימים. כמו כן ההבדל בין הלוואות אלו לא נעוץ רק בטווח הזמן מרגע אישור הבקשה ועד לקבלת הכסף, אלא גם בסכומי הלוואה שניתן לקחת. כך למשל מרבית הבנקים בארץ מציעים כיום הלוואות הנעות בין שלושת אלפים עד מאתיים אלף שקלים. מצד שני, כאשר מדובר חברות אשראי שונות, מדובר בטווח המתחיל גם כן בשלושת אלפים שקלים ויכול להסתיים בסכום של כמעט חצי מיליון שקלים.

דרך מי ניתן לקבל הלוואה מיידית במזומן?

כמו שציינו מעל אפשרויות לנטילת הלוואה רק הולכות וגדלות כיום, כאשר בין ההצעות יעמדו כלל הבנקים בישראלים המציעים כיום הלוואות חוץ בנקאיות גם עבור לקוחות בנקים אחרים. מצד שני, חברות אשראי שונות ולא רק חברות המציעות כרטיסי אשראי יוכלו להעניק הלוואה מיידית בתנאים ובעלויות משתנות כמו שפירטנו מעל. אך בשנים האחרונות הולכות וגדלות פלטפורמות חברתיות שונות, המציעות גם כן הלוואות בסכומים שונים ודרך אנשים פרטיים. אופציה שכזו מאפשרת לצמצם את עלות הריבית וההחזר החודשי שעלול להית כבד, יחד עם תנאי החזר משתנים ונוחים.

מה חשוב לדעת לפני לקיחת הלוואה?

לפני לקיחת הלוואה חשוב בראש ובראשונה לוודא את הביטחונות שברשותנו, בין אם מדובר בנכסים שונים ועד לחסכונות/קופות גמל וקרנות פנסיה שונות. לצד כל אלו חשוב לזכור כי בחלק מאותם נכסים ניתן יהיה לעשות שימוש, כמו הלוואת היוון שתיעשה דרך קרן הפנסיה ותתקבל בשיעור ריבית נמוך בהרבה משל הלוואות אחרות המוצעות בשוק.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!