פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

הלוואות מיידיות לצעירים

השגרה היומיומית עלולה להיות שוחקת עבור רבים מאיתנו, בעיקר כאשר מדובר בתרבות צרכנית הגורמת ללא מעט אוכלוסיות לצאת מגדרן בכדי לעמוד בעלויות המחייה הגדולות מדי שנה ולעיתים אף ברבעון. לכן בשנים האחרונות היכולת לבצע הלוואה נוחה ולכל מטרה, מתאפשרת דרך מגוון של חברות אשראי שונות לצד הבנקים המציעים לא רק הלוואות בתנאים שונים אלא גם עבור אוכלוסיות שונות כמו הלוואות מידיות לצעירים או למשפחות צעירות. הלוואות אלו יכולות להגיע לסכומים משתנים, החל מסכומים של עד עשרות אלפי שקלים ואף להגיע למאות אלפי שקלים. ובדומה להתאמת ההלוואות אל אוכלוסיות שונות, ניתן גם לפרוס את החזרי הלוואות ולקבל תנאים משתנים ומותאמים לכל לווה.

הלוואה חוץ בנקאית: לא פעם המציאות הכלכלית עלולה לעלות על חשבון הבנק שלנו, לעיתים זו יכולה להיות הוצאה לא מתוכננת כלל כמו טיפולים רפואיים יקרים או ביטוחים מסוגים כאלו ואחרים. לכן אחת האופציות אשר יכולה להיות מתאימה גם עבור חבר'ה צעירים יכולה להיות הלוואה חוץ בנקאית, אשר תעזור ללווה לשמור על מסגרת אשראי שפויה וללא חריגות ולקבל משאב כלכלי חשוב בכדי לסיים את שנת הלימודים בצורה הרבה יותר מרווחת ואפשרית.

הלוואה שכזו יכולה להיעשות תחת תנאים אטרקטיביים במיוחד, כאשר מדובר בהלוואות עבור סטודנטים לשם דוגמא, ניתן יהיה לפרוס את התשלומים לא רק על פי מספר חודשים אלא אף לדחות את תשלומי ההלוואה עד לסיום התואר ואפילו עד להשתלבות בשוק העבודה. כמו כן הלוואות אלו כמו שציינו לא תלויות באישור הבנק, על כן במקרים בהם הבנק דוחה את בקשת הלוואה ניתן יהיה לקבל הצעה בתנאים נוחים וללא המתנה ארוכה לאישורים רבים.

הלוואות אלטרנטיביות לסטודנטים

כאשר מדובר בפלח אוכלוסייה כמו סטודנטים, חשוב לזכור כי עבורם קיימים מספר סוגי מימון שונים בהם יוכלו לעשות שימוש. הראשון שבהם הוא כמובן הלוואות דרך המכללה, כאשר הלוואות אלו נחשבות לדי אטרקטיביות עם יחס ריבית נמוך, תשלומים נוחים ועוד תנאים מעולים שיוכלו להקל על כל סטודנט. מאידך סטודנטים וגם חבר'ה צעירים יוכלו למצוא הלוואות אלטרנטיביות אחרות, כמו הלוואות בין חברים. הלוואות אלו עלולות להיות מוגבלות בסכום שלהן, כשניתן לקבל אותן דרך פלטפורמה כמו בלנדר ועד הלוואה מבני משפחה.

הלוואות מיידיות לצעירים לפי צורך

מטרות שונות לכל הלוואה: כמו שציינו מעל העול הכלכלי עלול להיות מורכב עבור לא מעט חבר'ה צעירים, בין אם הם לקראת סיום השחרור ובין אם הם פסע מסיום התואר הראשון. על כן הלוואות אלו יכולות להיות שימושיות עבור מגוון רחב של מטרות, ביון אם מדובר ברכישה של רכב חדש ועד אל מימון רישיון נהיגה. מצבים שכאלו יהיו קריטיים עבור חיילים משוחררים וגם עבור סטודנטים, הנדרשים לתזז בין מקום העבודה אל מוסד הלימודים.

מצד שני הלוואות אלו יכולות להיות רלוונטיות וכדאיות גם עבור מטרות כמו חיסכון כספי, בין אם עבור התחלה של לימודים אקדמיים ועד לטיול ארוך שיעזור קצת "לנקות" את הראש. אבל חשוב שלפני כל בחירה של הלוואה כזו או אחרת, לבצע השוואה בין מספר חברות אשראי, בין ההצעה שנתקבלה מהבנק בכדי להכיר את הבחירה הנכונה ביותר.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!