פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

הלוואות מיידיות לכל מטרה

במציאות הכלכלית של ימינו, ככל הנראה לא מעטים מאיתנו יתקשו לתכנן את אופק כלכלי בצורה בטוחה ומדויקת, אשר יוכל לעזור בתנודות הכלכליות ובהוצאות לא צפויות כמו טיפולים רפואיים שהגיעו במפתיע או ברכישה קריטית של רכב. היכולת לשלב בין הוצאות כלכליות בלתי צפויות ובין שימוש נכון בכספים שיש בחשבון (או באובר דארפט), עלולה להיות מורכבת עבור רבים מהאוכלוסייה, בין אם מדובר בסטודנטים לשנה אחרונה ללימוד התואר ועד למשפחות צעירות. כיום אחד הפתרונות הכלים והפשוטים שיהיו רלוונטיים עבור כל מטרה, תהיה לא אחרת מאשר הלוואות מידיות בצורה קלה ויעילה דרך מגוון רחב של חברות אשראי או מאחד הבנקים המובילים בישראל.

למי מתאימות הלוואות מידיות לכל מטרה?

שינוי והכבדה בעול הכלכלי עלול להגיע לפתחה של כל משפחה ובית בישראל, שכן הנסיבות לכך עלולות להיות רבות שונות ומגוונות אך מקרים שכאלו יזדקקו בחלק גדול מהמקרים ל"בוסט" קטן על מנת לצאת ממשוואת המינוס או לרכוש את החסר. לכן הלוואות אלו יוכלו להיות מתאימות עבור משפחות צעירות, המבקשות הלוואה מידית עבור רכישת ציוד לתינוק החדש או לריהוט הבית שזה עתה נכנסנו אליו. מצד שני הלוואות מידיות לכל מטרה, יוכלו להיות רלוונטיות גם עבור חיילים משוחררים שיוכלו לחסוך כסף עבור הרשמה ללימודים אקדמאיים או לחסוך כסף בצורה מיטבית עבור טיול גדול אחרי צבא.

כמו כן הלוואות אלו יוכלו להיענות גם על ידי הבנקים השונים בישראל, גם דרך חברות אשראי שונות ובחלק מהמקרים אפילו דרך קרנות הפנסיה. כמו כן חשוב לזכור כי הלוואות מידיות לכל מטרה יהיו ברובן מוגבלות וינועו בין שלושת אלפים שקלים לבין מאה או מאתיים אלף שקלים.

מה חשוב להכיר לפני לקיחת הלוואה מידית?
לקיחת הלוואה די דומה במובנים מסוימים לרכישת מוצרים כאלו ואחרים, על כן על כמה וכמה כאשר מדובר בנטילת הלוואה מידית לכל מטרה. בשל כך מומלץ להכיר את המאפיינים של כל הלוואה, כאשר המאפיין הראשון הוא הגוף המלווה שכן קיימים הבדלים בין בנק המציע הלוואה מידית לבין חברת אשראי. אחד המאפיינים הוא ריבית שתהיה מעט יותר נמוכה, יחד עם זאת הלוואות מידיות מטעם הבנק יהיו "מידיות" ביחס לפעולות הזמן ועלולות להתפרס על כמה ימי פעילות. מאידך כאשר מדובר בהלוואה דרך חבורת אשראי שונות, ייתכן וכי הריביות יהיו מעט יותר גבוהות, אך מהירות ביחס לבנקים כמו כן גם שווין של ההלוואות יהיו בחלק מהמקרים דומה בין חברת האשראי לבנק.

לצד זיהוי של הגוף המלווה חשוב גם להכיר עוד סעיפים שונים, כמו למשל אילו הליכים עלולים לפעול נגד הלווים במקרה של פיגור תשלומים? שכן במקרה של פיגור תשלום עלולים להגיע מספר "עונשים", כאשר הראשון הוא הורדה בדירוג האשראי, קנסות למיניהן ועוד. לכן לפני נטילת הלוואה מומלץ להכיר את מאפיינים אלו לצד היכולת לפרוס/לדחות את תשלומי ההלוואה. כמו כן לצד קנסות ותשלומים של הלוואה, חשוב להכיר האם ניתן לבצע פרעון מוקדם של ההלוואה מכיוון שבמקרים כאלו הרווח הוא לא נוטל ההלוואה ולא של נותן ההלוואה. וכמובן פרמטר לא פחות חשוב, הוא גובה הריבית שעלולה להשתנות ביחס לגודל ההלוואה, דירוג אשראי ועוד.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!