פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

הלוואה חוץ בנקאית לרכישת דירה

בשוק הנדל"ן הישראלי של היום, לא מעט משפחות צעירות מנסות בכל כוחן לחסוך על מנת להגיע לכדי רכישה של דירה משל עצמם. בין אם ההורים עובדים בכמה עבודות, נעזרים לא מעט בהורים ועוד מגוון של ניסיונות להפוך את ההליך הזה למהיר וחסכוני יותר. עם זאת כיום ישנם לא מעט דרכים המאפשרות לבצע רכישה של דירה, גם על ידי סכומים התחלתיים די נמוכים ולעשות זאת על ידי הלוואה חוץ בנקאית לרכישת דירה. הלוואה שכזו מאפשרת רכישה בטוחה שקטה, מבלי לחסום את מסגרות האשראי השונות ובעיקר לקבל סכומי הלוואה ראויים לרכישת של כל דירה.

הלוואה חוץ בנקאית לרכישת דירה – הכירו את הסכומים

בהלוואות עבור רכישת דירה ולא רק משכנתא, חשוב להכיר את ההלוואות החוץ בנקאיות הניתנות דרך מגוון רחב של גופים, החל מהבנקים עצמם ועד לכדי חברות אשראי פרטיות וציבוריות. הלוואות אלו ניתנות דרך סכומים שונים, אשר נעים בעיקר בין סכומים "משלימים" עבור משכנתא או מספר הלוואות. אצל הבנקים השונים החל מבנק דיסקונט ועד לבנק ירושלים, ממוצע ההלוואה נע בין 50 עד מאה ואף מאתיים אלף שקלים.
כמובן שהבנק מחליט על תנאי ההלוואה, על אופי ההחזרים על בסיסי נתוני אשראי של הלווים. מצד שני הלוואות דרך חברות אשראי פרטיות וציבוריות, מאפשרות מנעד אשראי רחב יותר הנע בין מאה וחמישים אלף שקלים ועד לכדי מיליון שקלים.

אופציות נוספות

מלבד האופציות שהזכרנו ניתן לבצע דרך מספר גופים דומים ושונים הלוואה כנגד נכס, וכאשר אין בידי הלווים נכס משלהם, ניתן כיום לבצע הלוואה כנגד נכס של בן משפחה. בן או בת משפחה אלו יכולים להיות סבא, סבתא, אבא או אמא כאשר שווי ההלוואה יכול לנוע בין כשבעים עד לכדי שמונים אחוזים משוויו של הדירה הקיימת. אופציה זו מאפשרת ללווים לבצע הלוואה נוחה, בעלת אחוזי ריבית די נמוכים משאר השוק וגם לפרוס את תשלומי ההלוואה בצורה שווה וקלה למשך עשרות שנים. הלוואות שכאלו יכולות להתאים גם על מנת "להשלים" את הסכום הנדרש לתשלום הדירה, אך גם לשמש כחיזוק "משמעותי".

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!