פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

הלוואות מיידיות בכרטיס אשראי

ברבעונים האחרונים הורגשו גם לא מעט תנועות ברחבי העולם עם עליית הריבית בכמה אחוזים, מה שגרם ללא מעט מבעלי המשכנתאות והלוואות להרגיש בעליית המחירים בצורה ישירה. אך עליית הריבית הובילה גם אל עלייה באינפלציה שגררה תגובות שרשרת גם מצידם של מחירים בשווקים שונים, החל ממחירם של שירותי בריאות או תקשורת ועד למוצרים מקומיים ומיובאים. עלייה שכזו הצליחה להכניס לתוכה לא רק את בעלי המשכנתאות לסחרור כלכלי, אלא לא מעט אזרחים בעלי הכנסה קבועה. כל אלו הובילו חלק משכבות האוכלוסייה השונות בישראל לכדי מצבים כלכלים עגומים, הזקוקים לא רק להתנהלות כלכלית מחודשת, אלא גם להלוואות מיידיות בכרטיס אשראי או בכל דרך מימון אחרת.

הלוואה בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת

כיום שוק ההלוואות בישראל נחשב לשוק די פעיל, כאשר אליו מצטרפים לא מעט שחקנים שונים כמו חברות פנסיה וביטוח ועד אל חברות אשראי המציעות סוגים שונים של הלוואות מוגדרות, כמו הלוואות עבור סטודנטים, מימון רכב ואפילו משכנתאות! אך כאשר מדובר בהלוואה בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת אשראי, ניתן לבצע הלוואה שכזו גם דרך הבנקים וגם דרך חברות האשראי השונות. עם זאת תנאי הקבלה להלוואות או תוכניות אשראי שכאלו, עלולים להיות מוגבלים ללקוחות מסוימים.

כך למשל בבנק דיסקונט ניתן יהיה לקבל הלוואה שכזו רק עבור לקוחות הבנק, אשר יוכלו להנות מפריסת הלוואה החל משלושה תשלומים ועד לשלושים ושישה תשלומים. עם זאת ניתן לקחת הלוואות שכאלו דרך חבורת האשראי כמו "כאל", "לאומי קארד/מקס" ו"ישראכרט". הלוואות אלו נעות בסכומים שונים, החל מסכום של שישים אלף שקלים ועד למאתיים אלף שקלים. חברות האשראי בחלק מהמקרים גם יעניקו תקופות הלוואה נוחות, עד לשמונים וארבע תשלומים ובחלק מהמקרים גם תקופת "גרייס" תהיה כלולה בתנאי ההלוואה.

הלוואות בכרטיס אשראי חוץ בנקאי

כאשר מדובר בהלוואות בכרטיס אשראי חוץ בנקאי, מדובר בהלוואות יחסית קטנות שלרוב ניתן לבקש מחברות האשראי ולעשות זאת במהירות החל ממילוי טפסים מקוונים באחד מהאתרים ועד לשיחת טלפון אל מוקד השירות של החברה. כמו כן החברות אליהם משתייך כרטיס האשראי יעניקו סכומים שינועו עד שישים אלף שקלים, אשר יוכלו להתאים למימון טיפול רפואי יקר, לצאת לחופשה מרעננת ועוד.

כיצד לנהל נכון את ההלוואה?

כאמור לקיחת הלוואה, בין אם על דרך חברת האשראי בצורה חוץ בנקאית ובין אם דרך הלוואת בכרטיס אשראי ללא תפיסה במסגרת, תהיה דומה לרכישה של כל מוצר כזה או אחר. לכן הרבה לפני הגשת הבקשה חשוב להכיר את הצורך והשימושי המיידי שיש להלוואות מסוג אלו, האם שלושים אלף שקלים לשם דוגמא יעזרו לסגור את המינוס לתקופה הקורבה או שמא תוספת של חמשת אלפים שקלים תעזור גם עם ההוצאות לחודשים שיבואו לאחר מכן? 

לצד הסכום חשוב להכיר את משך הזמן בו נהיה מחויבים אל ההלוואה, האם בששת החודשים הראשונים דווקא נצטרך "מרווח" מהתשלומים בכדי להסתדר מבחינה כלכלית או שארבעה תשלומים יוכלו להיות מספיקים? כמובן שלפני לקיחת הלוואה, חשוב גם למצות ביטחונות ופיקדונות בכדי לצמצם את עלויות הריבית המתווספות אל כל הלוואה.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!