פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

איפה כדאי לעשות ניתוח פלסטי?

סבלת עוד מגיל צעיר מחזה גדול מדי או צלקות אקנה? חושבת לעשות ניתוח פלסטי במקום שונה? או סתם מילוי קמטים או הליך קוסמטי פשוט אחר? ורצית לעשות זאת במקום אחר ואקזוטי? כזה שירחיק אותך מעיני כולם עד להחלמה ואולי גם יחסוך לך המון כסף או יפנק אותך בצורה בלתי רגילה? בפוסט הזה אכתוב על שתי מדינות שנודעות כמרכזים עולמיים ואיזוריים לניתוחים קוסמטיים ואולי אחת מהן תתאים גם לך.

פולין – אולי חשבתם על פולין כיעד תיירותי מגניב ויחסית זול עם בירה טובה אבל מסתבר שמאז שפולין הצטרפה לאיחוד האירופי היא הפכה לאחד ממרכזי התיירות הרפואיים באירופה. הסיבה משותפת להיותה יעד תיירותי פופלרי – הטיסות הזולות מאוד לרבות מהערים בפולין ומהן חזרה. אז כמה יעלה לך לעשות תיקונים קלים או יותר רציניים במהלך שהותך בפולין? הגדלת חזה תעלה משהו כמו שלושה עשרה או ארבעה עשרה אלף שקלים שזה 25% פחות מהמחיר בארץ, תיקוני אף יעמדו על עלות דומה ואולי לכיוון השתים עשרה אלף שקלים, זה גם יהיה המחיר פחות או יותר של שאיבת שומן ואילו השתלת ישבן כבר תעלה לכיוון העשרים אלף שקלים.

יעד מגניב אחר אבל קצת יותר מפחיד הוא סין – תאמיני או לא אבל בכל שנה בסין נערכים שני מיליון ניתוחים לשיחזור פנים החל מעצמות לחיים גבוהות, הקטנת או הצרת הלסת, הגדלת עיניים ועד ניתוחי האף המסורתיים הרגילם. מנתחים בסין מצוידים בציוד המתקדם והמודרני ביותר ומחזיקים ברשיונות ממשלתיים ובהכשרה מודרנית עד כדי כך שבחלק מהמקומות העלות גבוהה יותר מאשר במערב. הבעיה העיקרית היא סוגיית האמון שהיא נושא טעון בכל התרבות הסינית כפי שחוו אלו שסחרו עם סינים בסיטואציות שונות, אבל אם מצאת מנתח מומלץ שניתן לסמוך עליו וסין זה מה שעושה לך את זה אז שווה לשקול את האפשרות הזו.
אז כמה זה עולה? ניתוח עפעפיים כפול יעלה כחמש אלף שקלים, עיצוב לסת באיזור השלושים וחמישה אלף שקלים ואם מוסיפים גם עיצוב של עצמות הלחיים מגיעים לאיזור השישים אלף שקלים. בסין כמו בסין ניתן למצוא תמיד אפשרויות לא חוקיות שמציעות גם ניתוח עפעפיים כפול בפחות מאלף שקלים…

אז מה נראה לך? פולין או סין או פשוט לעשות זאת בישראל שבה יש מנתחים מהשורה הראשונה בעולם בכל הקשור לניתוחים פלסטיים.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!