פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

התמודדות עם קמטים

טיפוח פנים

קמטים בפנים הם תופעה בלתי נמנעת המגדירה חלק מהיותנו אנושיים. האנטי שלנו כלפיהם מאפשר לכל אותם קרמים לאנטי אייג'ינג למצוא מקום על המדפים בבתי המרקחת. כולם מבטיחים תוצאות וקל מדי להתבלבל בין האפשרויות השונות ולהבין מה נכון וכדאי עבורך. לדברי מומחים לרפואת עור, אין צורך לשלם הון על טיפוח עור נגד הזדקנות משום שקשה להניח כי קרם כלשהו ימחק אי פעם או ימנע בצורה משמעותית קמטים. לעומת זאת משטר טיפוח מסודר ורציני הכולל מוצרים המכילים חומרים פעילים שיכולים לחולל שינוי משמעותי בעורכם, כן יכול להביא לשינוי משמעותי אך כאן הדגש הוא על שינוי ההתנהגות ולא בהכרח על קרם כזה או אחר. חשוב גם לשים לב לשינויים בעור ולנסות להתאים את ההתנהגות או הקרם לשינוי החדש בכל פעם.

מה גורם לקמטים בעור?

העור שלנו מחולק לשלוש שכבות. השכבה העמוקה ביותר היא שכבת רקמה תת עורית, המגדירה את מבנה העור. השכבה האמצעית היא הדרמיס, שם נמצאים התאים המייצרים חומר המכונה קולגן – חלבונים תומכים המסייעים בשמירה על העור וגמישותו. מעליה מצויה השכבה השלישית המכונה השכבה העליונה או האפידרמיס. בשכבה זו מצויים תאים המוקפים בתרכובות טבעיות הנקראות ליפידים (או שומנים) או אלסטין, תרכובות אלו יוצרות מעין 'דבק' המחזיק את התאים בחוזקה, כמו מלט בקיר לבנים.

הקולגן פועל כמו קפיצים במזרן המספקים תמיכה למשטח העור. כאשר הקולגן ניזוק, נוצרים משקעים בין התאים ושכבות הרקמות העליונות מתמוטטות אל משקעים אלו. המשקעים האלו נראים כמו קמטים. קמט הוא סימפטום לאובדן הקולגן והאלסטין, היינו חומר הדבק, כתוצאה מסיבות שונות.

בין הגורמים השונים שניתן למנות לאובדן היכולות הללו ניתן למצוא את נזקי הסביבה השונים וביניהם קרני השמש, הזדקנות טבעית ושימוש מוגזם בהבעות פנים ובתנועות מוגזמות של חלקי הפנים. הגורם הראשון והמרכזי הוא כאמור הסביבה. התמודדות שגויה מול הסביבה עלולה להביא להופעת קמטים חדשים במצח ובעיניים ובחלק האחורי של הצוואר. מחקר של קרן סקין הבריטית מצא כי 80 אחוז מאיתנו לא משתמשים בקרם הגנה בצורה קבועה ומושכלת. לא קרם ההגנה, קרני השמש המזיקות פוגעות ב- DNA ובייצור קלוגן חדש. הפגיעה הזו בתאים גורמת לכתמים בעור, לקווים ולקמטים.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!