פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

סמים או מעגלים

”אני קמה בבוקר ולמה לי בעצם? אני אוכלת..יושנת….ככה פשוט!! לא יודעת מה התכלית שלי בחיים לאיפה אני צועדת..מה המטרה שלי בכלל? איך אני יכולה לעשות עוד משהו בחיי, להוסיף להם. מרגישה חוסר אונים מטורף!! קוראת אליכם לעזרה!!"

אם גם אתם חשים שיום ועוד יום עובר ככה, ורק לכאורה הכול בסדר. אבל בפנים אין שמחה או תחושה של טעם ומשמעות, הכתבה הזאת היא עבורכם: הפיצוץ הבא עומד כבר לפתחנו. לעומתו הבלאק פריידי יהיה משחק בארגז חול.  המרוץ לעונג הבא יעבור דרך הלגליזציה לשימוש בסם הקאנביס  כ"סם החיים". המרוץ כבר התחיל במדינות שפתחו את שעריהם ללגליזציה: **לקריאת הפוסט סרטים ירוקים

באירופה, הראשונה והידועה שבהן היא אמסטרדם שבהולנד. אורוגוואי נרשמה כמדינה הריבונית הראשונה החלוצה בתחום. במקביל לה הצטרפו גם  מדינות באמריקה הצפונית  כמו קולוראדו וושינגטון רק לאחרונה התבשרנו שקנדה הצטרפה כמדינה ריבונית שנייה.

ידן של מדינות רבות נוספות נטויה לאותו הכיוון, ובישראל קיים שרות אספקה של משווקים מורשים. ממחקרים  עדכניים מתברר: הטבע- שלנו זה רצון לקבל הנאה ותענוג הבורח מייסורים. בכמה עשרות השנים האחרונות הרצון לקבל תפח לממדים שדורשים תענוגות בתעצומות שלא הכרנו.
דיכאון-  זו הרגשה של ריקנות מתענוג באותו רצון לקבל המובילה אותנו  לייסורים. מצב דיכאון משמש קרקע פורייה לתחלואים רבים ממנה סובל היום אחוז הולך וגדל של בני האדם.
סמים- מהווים אחד מהאמצעים לבריחה מייסורים בעזרת ניתוק מהמציאות. סמים מכבים את הרצון למילוי של חיים ולכן בסופם הוא שמחמירים מצבי דיכאון.

השאלה של ”מה הטעם בחיי" נהייתה  לשאלת הדורות שנולדים לתוך שנות ה-2000 , והמענה לה מסתמן עכשיו: "שימוש חופשי בסמים".

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!