פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

עבדות מצרים של כל אחד מאיתנו

אנו עבדים של האגו. אך כיצד נוכל לצאת מהעבדות השולטת עלינו כל משך חינו השלמים? התשובה שניתן למצוא בכל חנות ספרי קודש, באה ומלמדת כי האדם דווקא צריך את האגו, למען התפתחותו הרוחנית, אך כשיעשה באגו שימוש נכון ומדוייק ומטרתי, הדבר נקרא "כוונה".

נסביר בהמשך מהי המשמעות של מילה זו במלואה, אך לצורך הבהר עניין זה,  נכתוב כי זה אם קיים דוקר, הרי כי הוא לא מלבד רופא- כשהנדקר שלידו הנו פציאנט! כאמור, לעולם אדם לא יוכל להתנתק מהאגו, משום והוא מופיע וחי בתוך האדם, עד כי זה אינו מבדיל בינו עצמו, לבין האגו, ונדמה לאדם כי כל שדורש ממנו האגו זוהי בעצם דרישתו שלו עצמו.

שום ניתוח לא יוכל להשיל היצור מאתנו. למעשה בחמשת החושים לא ניתן לזהותו בנו כלל משום והוא חומר אחר מאתנו, הוא חומר של רצון, רצון אגואיסטי ובמאת האחוזים. הכוח היחידי היכול לסייע בלצאת לחופשי מאגו זה, הנו פעולת חיבור עם חברים נוספים המעוניינים גם הם לברוח מאותו יצור השולט עליהם בכל רגע ורגע בחייהם.

בעצם מדובר על כך שהאדם מתחבר בפנימיותו, אל רצונותיהם של האחרים, המעוניינים ביציאה משליטת האגו. הוא מתחבר אל רצונותיהם לקשר עם הכח המפעיל את המציאות, הנקרא טבע או בורא, ואדם זה פועל למלאות את אותם הרצונות באור, בכוח הטבע. גם רצונותיהם הפנימיים הרוחניים, וכן רצונותיהם שלצורך חייהם  הגשמיים. 

מדרך כך הוא יוצא ומשתחרר מרצונות האגו השולט עליו וחי במציאות אחרת, של רצונות רוחניים, של הזולת, של האחר, ואינו נמצא בתוך עצמו, שם שליטת האגו עליו, אלא נמצא באחר כשהוא חי וממלא את רצונות האחר ממש כמו שהם שלו עצמו, לכן כבר האגו אינו שולט עליו יותר.

עצם הזיהוי כי באדם יש יצור רשע, נחשב כשלעצמו כהתקדמות טובה מאוד בהתפתחות של אותו אדם להגשים את מטרת חייו. הדבר אומר כי הארה פנימית בלבו החלה לתת לו להרגיש עניין האגו השולט, והנה יכול הוא להתחיל במסע לשחרור וליציאה לחופשי מהיצור. לא לכל אדם בעולם יש הרגשה זו שבלב, שרוצה לצאת משליטת האגו, אך בשלב מסוים כל בני העולם יוכלו להתרומם מעל האגו- על ידי כוח עליון שיבקשו אותו, לעזרתם. אז כעת, כן כבר מרגע זה ממש, אם תכנס ותלמד שלבי תוכן להתפתחות מתכני החכמה העתיקה בעולם, היא חכמת הקבלה כפי שמלמדים בני ברוך, הרי כי תבין וגם תרגיש כי הכל בעצם נועד לך, להתפתחותך, למען שגשוגך הרוחני. אז למה שלא ומעתה תתחיל לרכוש שיטה לחיים ללא הגבלה בהנאותיך בם?

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!